CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI ADRESAT UTILIZATORILOR SERVICIILOR BIBLIOTECII

Satisfacţia faţă de serviciul ”Împrumut de documente la domiciliu”:

Satisfacţia faţă de serviciul  ”Consultare de documente în Sala de lectură a  bibliotecii”:

Satisfacţia faţă de serviciul ”Rezervare de documente” prin care aveţi posibilitatea de a rezerva un document care nu este disponibil la momentul solicitării:

Cum apreciaţi comportarea bibliotecarului căruia vă adresaţi pentru informaţii?

Satisfacţia faţă de catalogul alfabetic al bibliotecii - (baza de înregistrări bibliografice ce descrie colecţiile bibliotecii şi poate fi accesată doar la sediul bibliotecii)?

Satisfacţia faţă de catalogul public online al bibliotecii: Cât de mulţumit/mulţumită sunteţi de catalogul public online al bibliotecii (baza de înregistrări bibliografice ce descrie colecţiile bibliotecii şi poate fi accesată de oriunde pe Internet)?

Cât de mulţumit/mulţumită sunteţi de numărul de locuri disponibile pentru  accesul la Internet asigurat de bibliotecă publicului?

Cât de mulţumit/mulţumită sunteţi de durata stabilită de bibliotecă pentru o sesiune de acces la Internet?

Precizați în ce măsură sunteți mulțumit de serviciile oferite de Biblioteca?

Sexul:

Vârsta:

Ocupaţia: